FANDOM

Pompelipossun taikalaatikko on Jussi Tiiran vuonna 2007 aloittama isosmateriaaliprojekti ensisijaisesti Tikkurilan seurakunnan, mutta myös muiden halukkaiden vapaaseen käyttöön. Materiaalin kehittämiseen on osallistnut useita muitakin isosia ja muita seurakuntanuoria. Materiaaliin kuuluu virallisesti sketsi-, leikki- ja skabaosio:

Materiaalin tuominen wikiinMuokkaa

Pompelipossun Taikalaatikon materiaali on vapaasti käytettävissä tämän wikin kehittämiseen sikäli, kuin se ei ole selvästi muista lähteistä suoraan kopioitua, vaan Pompelipossun työryhmän jäsenten itsensä kirjoittamia. Lähes kaikki Taikalaatikon sisältö täyttää nämä ehdot. Otathan materiaalia wikiin tuodessasi huomioon seuraavat seikat:

  • Muunna sisältö wikitekstiksi: Käytä wikimuotoilua. Jos osaat, käytä myös tarvittavia mallineita.
  • Yhdenmukaista: Katso miltä muut tuodut artikkelit näyttävät etenkin otsikkorakenteen osalta.
  • Merkka tuoduksi: Lisää Taikalaatikosta tuotujen juttujen perään malline {{taikalaatikosta}}
  • Linkitä Taikalaatikosta: Jos olet Pompelipossun työryhmän jäsen, voit merkkata tuodut kohdat Taikalaatikkoon lisäämällä linkki kunkin kohdan otsikkoon doc-tiedostossa.
  • Älä hätäile: Ei haittaa, vaikka et osaisi tehdä kaikkea ylläolevaa. Wikit korjaavat ajan kuluessa itse itsensä. Tärkeintä on että materiaalia lisätään ja muokataan mahdollisimman aktiivisesti.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki